Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Μαντινάδα για το Πάσχα αφιερωμένη στην Κρητικιά Πρόεδρο μας Ντόρα



Την ημέρα της Ανάστασης δε θα βρεθώ μαζί σου αξιότιμη Πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, ας γίνει η σκέψη μου φωτιά ν΄ ανάψει το κερί σου. 
Το Κρητικό το πέλαγος μπήκε ανάμεσα μας, και έσβησε το όνειρο που είχα στην καρδιά μου να κάνουμε Ανάσταση μαζί 24/04/2011.

Οδηγίες κατεύθυνσης προς Χανιά, Ελλάδα
Της Κρήτης την παράδοση με ευλάβεια στηρίζω
και όπου σταθώ και όπου διαβώ μια Κρήτη ζωγραφίζω.
Το Κρητικό το πέλαγος 


PART 2 Τρίτο παγκόσμιο πόλεμο για την ΔΗ.ΣΥ. θα κάνω
τη γνώμη εκείνων  που με κακολογούν  καθόλου δε λαμβάνω!


Ανάθεμα τη λογική που δε μου επιτρέπει
και μου φωνάζει μια ζωή όχι γιατί δεν πρέπει!!


Κάνε ένα φίλο Σαρακατσάνο κατά Αρετήν Ντόρα κι άμα σε συμπαθήσει
να είσαι τότε σίγουρη πως δε θα σε πουλήσει! Για κανένα όφελος και συμφέρον. 
 http://christoskatsaros.blogspot.com/2010/10/quiet.html Οι φίλοι είναι Quiet Αγγέλων (Το τραγούδι Φιλίας)



 Εγώ δεν είμαι Κρητικός μα όλοι με γνωρίζουν που έχουν καθαρή κάρδια και ξέρουν να γλεντήσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si tu etais - Adamo (Γιατί δεν υπάρχω παρά μόνο μέσα από σένα...Αν ήσουν ο άνεμος, θα ήμουν ιστιοφόρο και θα φούσκωνα από σένα...)
Γιατί δεν υπάρχω παρά μόνο μέσα από σένα! Salvatore Adamo



Τις ολόθερμες ευχές μου
 Η κορύφωση του Θείου δράματος και η Ανάσταση του Κυρίου, ας φωτίσει το μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στην δική μας ανάταξη. Ας φωτίσει αισιόδοξα το μέλλον μας. Ας αναδείξει τη δύναμη και τη σοφία όλων μας. Όλων των Ελλήνων.

Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση και προπαντός γεμάτη υγεία. Στο σώμα, στη ψυχή, και στο πνεύμα. Εύχομαι σε όσους γιορτάζουν να έχετε υγεία αγάπη και ευτυχία και ότι επιθυμείτε. Να είστε όλοι καλά.




Με εκτίμηση
Χρήστος Α. Κατσαρός
Ιδρυτικό μέλος   Δημοκρατικής Συμμαχίας   
Συγγραφέας, Ζωγράφος, Εργολάβος
Λιβαδιά Σιντικής Σερρών
Τηλ. : 6976915473  Wats Up
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000908534584#!/pages/%CE%9B%CE%B9%CE%B2%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%A3%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%A3%CE%B5%CF%81%CF%81%CF%8E%CE%BD/130806736985037





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου