Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Αποκατάσταση της αληθείας / Χρήστος Α. Κατσαρός ( Chris Sintiki)


Προκαλώ οποιοδήποτε Έλληνα η Ελληνίδα που έχει δικό μου προσωπικό μήνυμα από το κινητό μου που εκθέτει τον αξιότιμο Επιστήμονα Ευάγγελο Ιωαννίδη από Φλώρινα, να το παραδώσει άμεσα στα Κεντρικά της Δημοκρατικής Συμμαχίας , είστε πολύ γελοίοι αυτοί που το κυκλοφορήσατε αυτό για να με ρίξετε στα μάτια ενός αξιόλογου Επιστήμονα και δεν θα σας κάνω την χάρη να μείνω εδώ εάν δεν αποκατασταθεί η αλήθεια, είμαι ο μοναδικός Έλληνας που δημόσια υποστήριξα αυτόν τον αξιόλογο Επιστήμονα και δεν έχω να κρύψω τίποτα  πάντα θα υποστηρίζω όποιον βλέπω νέο και δραστήριο αγαπητικοί καρεκλοκένταυροι πολιτικάντηδες , και στο κάτω κάτω θα μπορούσατε να κάψετε μοναχά έμενα και να μην πάρει η μπόρα και τον Ευάγγελο…. ελπίζω να το ζητήσει και η Ντόρα το περίφημο μήνυμα που κατήγορο εγώ τον Ευάγγελο δεν σας απειλώ θέλω αποκατάσταση του ονόματος μου διότι δεν υπάρχει δικό μου μήνυμα από κινητό σε κανένα μέλος της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Επίσης ζητώ από όλα τα στελέχη που με αγαπούν και νομίζουν ότι βάζω ένα μικρό λιθαράκι για καλό της Ντόρας να το ζητήσουν και αυτά από την Κεντρική Επιτροπή του κόμματος , αλλιώς λείπαμε που μετά από τόσο καιρό σε μια τόσο όμορφη παρέα θα σας λείψω, δεν ζητώ πολλά αποκατάσταση του ονόματος μου να παραδώσει όποιος έχει μήνυμα από το κινητό μου που μιλώ άσχημα για Ευάγγελο Ιωαννίδη.


Χρήστος Α. Κατσαρός ( Chris Sintiki)


Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:

Δύστυχος την πατήσατε δεν θα πουλήσω ποτέ τους φίλους για κανένα προσωπικό όφελος
Το ερώτημα που γεννάται αυτομάτως είναι το γιατί. Μήπως επειδή υπάρχουν τελικά κάποιοι άνθρωποι που μπορούν να ζήσουν χωρίς φίλους και άρα δεν νιώθουν την ανάγκη ενός πραγματικού φίλου ή μήπως δεν είναι ικανοί να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν στο χρόνο μία δυνατή φιλία;

Οι φίλοι είναι Quiet Αγγέλων (Το τραγούδι Φιλίας)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου